Wanneer je bij Wijn & Stael Advocaten gaat werken, stap je in een dynamisch advocatenkantoor in het hart van Utrecht. En dat we de lat hoog hebben liggen zal je snel duidelijk worden. Met zo’n 85 mensen werken we elke dag met hart en ziel aan de best mogelijke juridische dienstverlening. We voelen ons oprecht betrokken bij onze klanten en collega’s. Wat je dus ook niet snel zal ontgaan, is het plezier dat we hebben in ons vak. Binnen onze collegiale cultuur hebben we aandacht voor sociale contacten, overleg en werken we graag samen. Wij zijn altijd op zoek naar buitengewoon goed juridisch talent. Heb jij het in je om bij Wijn & Stael te werken?

Vacatures

Juridisch secretaresse Corporate & Financial Litigation en Vastgoed & Overheid, 0,8 FTE

Juridisch secretaresse Corporate & Financial Litigation en Vastgoed & Overheid, 0,8 FTE

Wijn & Stael Advocaten is een middelgroot advocatenkantoor gevestigd in de prachtige binnenstad van Utrecht. Mensen op ons kantoor werken met passie voor hun vak en dat is goed merkbaar in de onderlinge plezierige sfeer. Er wordt advocatuur op topniveau bedreven en we dagen iedereen uit om te groeien en het maximale uit zichzelf te halen. Daarbij is veel aandacht voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Wij werken met elkaar in een ambitieus en professioneel team van enthousiaste medewerkers die garant staan voor deskundige dienstverlening aan ondernemingen, overheden en particulieren.

Het secretariaat bestaat op dit moment uit 12 secretaresses. Je bent als secretaresse werkzaam binnen de sectie Corporate & Financial Litigation en Vastgoed & Overheid. Je werkt nauw samen met verschillende advocaten en secretaresses. Corporate & Financial Litigation is een echte procespraktijk. De advocaten werken aan verschillende complexen zaken, zowel nationaal als internationaal. De advocaten van Vastgoed & Overheid procederen ook met regelmaat en adviseren cliënten op het gebied van o.a. huur-, bouw-, architecten- en aanbestedingsrecht. Kortom, een dynamische omgeving waarbij geen dag voorspelbaar of hetzelfde is. Onderlinge samenwerking staat voorop om gezamenlijk het beste resultaat voor de cliënt te behalen. Je bent als secretaresse mede verantwoordelijk voor het optimaal en servicegericht ondersteunen van meerdere advocaten en werkt hierbij nauw samen met je collega’s.

Wat ga je doen?
De vier kernwoorden van deze functie zijn: organiseren, agendabeheer, dossierbeheer en correspondentie. Termijnbewaking is een belangrijk onderdeel van de functie, evenals controle op de Wwft en het up to date houden van de het CRM-systeem. Bij de uitgaande stukken ben je verantwoordelijk voor de opmaak conform de huisstijl en soms word je ook gevraagd teksten te redigeren.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt minimaal havo-niveau en een afgeronde (juridische) secretaresseopleiding;
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen de zakelijke dienstverlening;
  • je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met DMSforLegal en/of een ander CRM-systeem;
  • je bent minimaal 4 dagen per week inzetbaar.

Wat bieden wij?
Je wordt onderdeel van het secretariaat en ondersteunt samen met drie vaste collega’s de sectie Corporate & Financial & Litigation van Wijn & Stael, die momenteel bestaat uit: drie partners, twee senior advocaten, vier advocaat-medewerkers en drie advocaat-stagiaires. Daarnaast ben je werkzaam in een duo ter ondersteuning van een partner, twee advocaat-medewerkers en een advocaat-stagiaire van de sectie Vastgoed & Overheid. Doordat je samenwerkt met de rest van het secretariaat ben je ook inzetbaar voor andere secties die ondersteuning nodig hebben.

Het salaris is marktconform en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Daarnaast ontvang je jaarlijks een vaste dertiende maand. Wijn & Stael kent een reiskostenvergoeding en een premievrij pensioen met de mogelijkheid om pensioen bij te sparen. Op basis van een fulltime dienstverband krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar. Wij vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen en daar krijg je bij Wijn & Stael ook alle kansen voor. Wijn & Stael investeert in opleidingen die passen bij jouw functie. Daarnaast krijg je in het kader van je persoonlijke ontwikkeling na één jaar ook een ontwikkelingsbudget dat je bijvoorbeeld kan inzetten voor coaching of het volgen van trainingen op het gebied van communicatie of timemanagement.

Herken jij je volledig in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met bijlagen (cv en eventuele getuigschriften) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature, dan kan je contact opnemen met Yvette van Ee (coördinator secretariaat), bereikbaar op 030 - 232 08 00.

Een functieprofiel kan op verzoek worden toegezonden.

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat-medewerker Corporate & Financial Litigation (4-6 jaar ervaring)

Advocaat-medewerker Corporate & Financial Litigation (4-6 jaar ervaring)

Ben jij een echte litigator en zoek jij een kantoor om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen? Wil jij meedraaien aan de top van de advocatuur? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wijn & Stael kent een brede Corporate & Financial Litigation praktijk. Vanwege het succes van onze praktijk en de verdere uitbouw daarvan zijn wij op zoek naar een ervaren, ambitieuze en gedreven

Advocaat-medewerker Corporate & Financial Litigation (4-6 jaar ervaring)

Sectie Corporate & Financial Litigation
Onze Corporate & Financial Litigation-advocaten adviseren en procederen voor onze cliënten. De sectie bestaat momenteel uit drie partners, drie advocaat-medewerkers en vijf advocaat-stagiaires.

De sectie staat bekend om haar brede expertise in onder andere aandeelhoudersgeschillen, bestuurdersaansprakelijkheid, massaschadeclaims, contractrechtelijke procedures & corporate governance. Als advocaat-medewerker heb je je eigen zaken en cliënten. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid en er is alle ruimte om zelfstandig te werken, waarbij je natuurlijk altijd een beroep kunt doen op kantoorgenoten.

Het kantoor
Wijn & Stael staat voor excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken. Wij zijn een middelgroot en maatschappelijk betrokken kantoor waar iedereen met passie en plezier samenwerkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan.

Onze cultuur
De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor opleiding en ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes. Daarnaast hebben we veel aandacht voor de vitaliteit van onze medewerkers. Er heerst een grote onderlinge verbondenheid en er worden geregeld (sociale en sportieve) activiteiten voor alle medewerkers georganiseerd. Wij zijn een maatschappelijk betrokken kantoor en ondersteunen veel regionale initiatieven op het gebied van sport & cultuur.

Wat bieden wij je?
De omvang van deze functie is 4 of 5 dagen per week, dit gaat in overleg. Je ontvangt een marktconform salaris met een vaste 13e en 14e maand. Indien dat past binnen jouw ontwikkeling, behoort ook het volgen van een specialisatie-opleiding tot de mogelijkheden. Ook vinden wij het belangrijk dat je, naast inhoudelijke uitdaging, de mogelijkheid krijgt om je soft skills (verder) te ontwikkelen. In het kader van je persoonlijke talentontwikkeling bieden wij je daarom een ontwikkelingsbudget dat je bijvoorbeeld kan inzetten voor het volgen van trainingen op het gebied van onderhandelingstechnieken of persoonlijk leiderschap.

We bieden je daarnaast een unieke plek om te werken. Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 4 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een gedreven procesadvocaat met 4 tot 6 jaar ervaring binnen deze praktijk die een hoge kwaliteit van dienstverlening nastreeft en de praktijk verder wil ontwikkelen. Je hebt plezier in het beargumenteren van de zaak, het schrijven van processtukken en het mondeling toelichten daarvan voor de rechter. Je hebt bij voorkeur ervaring met het enquêterecht, (bestuurders)aansprakelijkheidskwesties, collectieve acties en kort geding. Om het beste resultaat te bereiken, behandelen wij veel zaken samen. Wij zijn daarom op zoek naar een echte teamspeler met verantwoordelijkheidsgevoel.

Interesse?
Onze HR adviseur Nienke Pulles neemt alle tijd om antwoord te geven op vragen via 030-2320800 of via solliciteren@wijnenstael.nl.

Solliciteren
Herken je je volledig in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief, cv en eventuele andere relevante documenten naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een drietal sollicitatiegesprekken maken een assessment en referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat-medewerker Financiering, Zekerheden en Herstructurering (0,8-1,0 fte)

Advocaat-medewerker Financiering, Zekerheden en Herstructurering (0,8-1,0 fte)


Wijn & Stael is een middelgroot kantoor voor mensen met ambities. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig ook de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die aan de top van de advocatuur willen meedraaien. De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor ontwikkeling en opleiding zijn belangrijke pijlers van ons succes. Het is een kantoor met een grote onderlinge verbondenheid. We organiseren geregeld sociale activiteiten (soms sportieve, zoals een tweejaarlijkse wintersport) en treffen elkaar op een wekelijkse borrel in onze eigen bar.

Dit is je uitdaging
Je werkt in een praktijk met toonaangevende zaken en cliënten. De advocaten van deze sectie procederen en adviseren zowel voor financiële instellingen als ondernemingen over financiering en zekerhedenvraagstukken, met een accent op (pre)faillissementsvraagstukken en (omvangrijke) herstructureringen. Op dat gebied geniet ons kantoor niet alleen nationale bekendheid, maar staan we ook internationaal bekend en hebben we diverse vermeldingen in internationale rankings. Hoewel er veel wordt samengewerkt, is er ook ruimte voor veel eigen verantwoordelijkheid. Indien dat past binnen jouw ontwikkeling, behoort ook het volgen van een specialisatie-opleiding tot de mogelijkheden.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een ambitieuze advocaat met ongeveer vier tot acht jaar ervaring in financiering, zekerheden en herstructurering. We treden veel op voor banken en financiële instellingen, ervaring op dat vlak is gewenst maar geen must. Procederen is een belangrijk onderdeel van de functie, dus plezier en ervaring in procederen is vereist. Kennis van en ervaring met het opstellen van LMA documentatie is een pré.

We zoeken een veelzijdige collega. Je bent veelvuldig met cliënten in contact, om die reden zijn goede sociale vaardigheden essentieel. We verwachten dat je in staat bent om met een sterk analytisch vermogen zelfstandig werk van hoge kwaliteit te leveren. Creativiteit is vereist om zo het beste resultaat voor de cliënt te bereiken. Wij zijn op zoek naar bevlogen advocaten die het verschil maken en toegevoegde waarde bieden.

Ons aanbod
De omvang van deze functie is voor 4 of 5 dagen per week, dit gaat in overleg. Je ontvangt een marktconform salaris met een 13e en 14e maand.

We bieden je een unieke plek om te werken. Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 4 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?
Onze HR adviseur Sabine van Andel neemt alle tijd om antwoord te geven via 030-2320800 of solliciteren@wijnenstael.nl. Meer informatie over Wijn & Stael vind je op onze website: www.wijnenstael.nl. Hier vind je alles over onze mooie kantoor en praktijk.

Solliciteren

Herken jij je in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met CV (en eventueel andere relevante documenten) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een aantal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure. Wij kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

email hidden; JavaScript is required Print

Senior Marketing, Communicatie en Business development medewerker (0,9-1,0 fte)

Senior Marketing, Communicatie en Business development medewerker (0,9-1,0 fte)


Ter versterking van onze afdeling Marketing- en Communicatie zijn wij op zoek naar een creatieve, enthousiaste, zelfstandige en proactieve:

Senior Marketing, Communicatie en Business development medewerker (0,9-1,0 fte)

Het betreft een nieuwe functie waardoor je veel mogelijkheden en ruimte voor eigen inbreng hebt. Business development binnen Wijn & Stael is volop in ontwikkeling. De afdeling bestaat op dit moment uit een Manager Marketing Communicatie & Business Development en een Marketing- en Communicatiemedewerker. Er wordt nauw met elkaar samengewerkt en er heerst een prettige en informele werksfeer. Je ondersteunt de Manager Marketing Communicatie & Business Development bij de ontwikkeling van de strategie en het (deels) opstellen en uitvoeren van jaarplannen voortkomend uit de opgestelde MarCom & BD doelstellingen. Het is een dynamische afdeling waarbij geen dag hetzelfde is.

Het kantoor
Wijn & Stael staat voor excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken. Wij zijn een middelgroot en maatschappelijk betrokken kantoor waar iedereen met passie en plezier werkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan.

Onze cultuur
De cultuur bij Wijn & Stael is open; persoonlijk contact, samenwerking en aandacht voor opleiding & ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de vitaliteit van onze medewerkers. Wij zijn anders dan de meeste kantoren. Wij vinden de onderlinge verbondenheid erg belangrijk en je kan bij iedereen naar binnenlopen. Wij hechten veel waarde aan een goede werk-privé balans en worden erg blij van alle sociale (en sportieve) uitjes met elkaar.

Wat wordt jouw uitdaging?
Je bent een kei in marketing en business development en je houdt je onder andere bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Het uitvoeren van jaarlijkse markt-, concurrentie, crm- en financiële analyses ten behoeve van het opstellen van de jaarplannen, rekeninghoudend met trends en ontwikkelingen in de markt en het doen van aanbevelingen op basis hiervan;
  • Maken van analyses ten behoeve van relatiemanagementplan en het uitvoeren van relatiemanagementprojecten;
  • Als projectmanager ben je verantwoordelijk voor de implementatie en de uitvoer van het MVO plan in samenwerking met projectgroep MVO en in overleg met de manager Marketing, Communicatie en Business Development;
  • Het opstellen, beheren en bijsturen van projectplannen, inclusief doelstellingen, planning en begrotingen waarbij specifiek en tijdig per onderdeel wordt aangegeven welk aandeel betrokkenen moeten leveren;
  • Het signaleren van trends en ontwikkelingen ten behoeve van de content- en social mediastrategie en het doen van aanbevelingen op basis hiervan;
  • Inhoudelijke afstemming met betrokken secties of Manager Marketing, Communicatie & Business Development inzake de inzendingen voor (Legal) guides (bijvoorbeeld Chambers, Legal 500 en Advocatenbank et cetera).
  • Bewaking van de huisstijl, reputatie, naamsbekendheid en imago van Wijn & Stael onder andere door het maken van analyses en het houden van steekproeven en onderzoek indien gewenst;
  • Het uitvoeren van plannen voor commerciële initiatieven en acquisitie in samenwerking met advocaten;
  • Het begeleiden en ondersteunen van senior advocaten in de uitvoering van plannen ten behoeve van praktijkopbouw en personal branding;

Dit heb je in huis:

  • Je beschikt tenminste over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en communicatie in de zakelijke (juridische) dienstverlening (ervaring op het gebied van business development is een pre);
  • Je hebt ervaring op het gebied van markt- en concurrentieonderzoek en het opstellen van rapportages;
  • Ook heb je ervaring op het gebied van SEO, SEA, social media, contentmarketing en Google analytics;
  • Je beschikt over ruime kennis van en ervaring met MS Office, CRM systemen en projectmanagementvaardigheden;
  • Je bent proactief, creatief en neemt graag initiatief;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wij zoeken iemand die deze competenties meeneemt:
Je kan je eenvoudig aanpassen aan nieuwe situaties en kan gemakkelijk schakelen in aanpak en tussen uiteenlopende activiteiten. Je bent snel op de hoogte van wat er zich afspeelt in de organisatie, houdt rekening met de (informele) structuur en doelen van de organisatie en jouw eigen invloed hierop en je denkt actief mee. Je bent in staat om actief te luisteren en helder en beknopt te communiceren. Daarnaast ben je in staat empathie te tonen, maar ook feedback te geven en te ontvangen. Jij pakt altijd de regie en houdt het stuur in eigen handen. Je kijkt vooruit en anticipeert op (veranderende) situaties.

Dit bieden wij je:
De omvang van de functie is bij voorkeur 40 uur per week, maar 36 uur is bespreekbaar. Het salaris is marktconform en afhankelijk van jouw ervaring.

Overige arbeidsvoorwaarden:

  • Vakantietoeslag (8%) en een vaste jaarlijkse dertiende maand;
  • een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden met optie op verlenging;
  • reiskostenvergoeding of een vergoeding voor OV conform fiscale richtlijnen;
  • premievrij pensioen en de mogelijkheid om pensioen bij te sparen;
  • 32 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Ons pand ligt in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?
Herken jij je in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan je motivatiebrief met cv (en eventueel andere relevante documenten) naar: solliciteren@wijnenstael.nl.

Het volledige functieprofiel kan op verzoek worden toegezonden.

Naast een tweetal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure.

Indien je nog vragen hebt, kan je altijd telefonisch contact opnemen met onze manager Marketing Communicatie & Business Development, Jeroen Baak, op het telefoonnummer 030 - 23 20 800.

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

Juridisch secretaresse Corporate & Financial Litigation en Vastgoed & Overheid, 0,8 FTE

Wijn & Stael Advocaten is een middelgroot advocatenkantoor gevestigd in de prachtige binnenstad van Utrecht. Mensen op ons kantoor werken met passie voor hun vak en dat is goed merkbaar in de onderlinge plezierige sfeer. Er wordt advocatuur op topniveau bedreven en we dagen iedereen uit om te groeien en het maximale uit zichzelf te halen. Daarbij is veel aandacht voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Wij werken met elkaar in een ambitieus en professioneel team van enthousiaste medewerkers die garant staan voor deskundige dienstverlening aan ondernemingen, overheden en particulieren.

Het secretariaat bestaat op dit moment uit 12 secretaresses. Je bent als secretaresse werkzaam binnen de sectie Corporate & Financial Litigation en Vastgoed & Overheid. Je werkt nauw samen met verschillende advocaten en secretaresses. Corporate & Financial Litigation is een echte procespraktijk. De advocaten werken aan verschillende complexen zaken, zowel nationaal als internationaal. De advocaten van Vastgoed & Overheid procederen ook met regelmaat en adviseren cliënten op het gebied van o.a. huur-, bouw-, architecten- en aanbestedingsrecht. Kortom, een dynamische omgeving waarbij geen dag voorspelbaar of hetzelfde is. Onderlinge samenwerking staat voorop om gezamenlijk het beste resultaat voor de cliënt te behalen. Je bent als secretaresse mede verantwoordelijk voor het optimaal en servicegericht ondersteunen van meerdere advocaten en werkt hierbij nauw samen met je collega’s.

Wat ga je doen?
De vier kernwoorden van deze functie zijn: organiseren, agendabeheer, dossierbeheer en correspondentie. Termijnbewaking is een belangrijk onderdeel van de functie, evenals controle op de Wwft en het up to date houden van de het CRM-systeem. Bij de uitgaande stukken ben je verantwoordelijk voor de opmaak conform de huisstijl en soms word je ook gevraagd teksten te redigeren.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt minimaal havo-niveau en een afgeronde (juridische) secretaresseopleiding;
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie binnen de zakelijke dienstverlening;
  • je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met DMSforLegal en/of een ander CRM-systeem;
  • je bent minimaal 4 dagen per week inzetbaar.

Wat bieden wij?
Je wordt onderdeel van het secretariaat en ondersteunt samen met drie vaste collega’s de sectie Corporate & Financial & Litigation van Wijn & Stael, die momenteel bestaat uit: drie partners, twee senior advocaten, vier advocaat-medewerkers en drie advocaat-stagiaires. Daarnaast ben je werkzaam in een duo ter ondersteuning van een partner, twee advocaat-medewerkers en een advocaat-stagiaire van de sectie Vastgoed & Overheid. Doordat je samenwerkt met de rest van het secretariaat ben je ook inzetbaar voor andere secties die ondersteuning nodig hebben.

Het salaris is marktconform en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Daarnaast ontvang je jaarlijks een vaste dertiende maand. Wijn & Stael kent een reiskostenvergoeding en een premievrij pensioen met de mogelijkheid om pensioen bij te sparen. Op basis van een fulltime dienstverband krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar. Wij vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen en daar krijg je bij Wijn & Stael ook alle kansen voor. Wijn & Stael investeert in opleidingen die passen bij jouw functie. Daarnaast krijg je in het kader van je persoonlijke ontwikkeling na één jaar ook een ontwikkelingsbudget dat je bijvoorbeeld kan inzetten voor coaching of het volgen van trainingen op het gebied van communicatie of timemanagement.

Herken jij je volledig in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met bijlagen (cv en eventuele getuigschriften) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature, dan kan je contact opnemen met Yvette van Ee (coördinator secretariaat), bereikbaar op 030 - 232 08 00.

Een functieprofiel kan op verzoek worden toegezonden.

email hidden; JavaScript is required Print

Sabine van Andel

HR Adviseur

“Wijn & Stael Advocaten is altijd zoek naar betrokken en gemotiveerde studenten. In elke fase van jouw studie is er een passende vacature waar ik je graag meer over vertel.”

Advocaat-stagiair & paralegal
Wij nemen ieder jaar 3 à 4 advocaat-stagiaires aan. Daarnaast bieden wij studenten de mogelijkheid om als paralegal enkele maanden bij ons werkzaam te zijn. Wij zijn dan ook altijd op zoek naar uitstekende, actieve en gedreven studenten die een loopbaan in de advocatuur ambiëren en die ons team kunnen versterken.

Oproepkracht
Zit jij in je bachelor en ben je op zoek naar een juridische bijbaan? Kom dan bij Wijn & Stael werken als oproepkracht! Je voert ondersteunende werkzaamheden uit voor verschillende collega’s en krijgt in een vroeg stadium een goed beeld van een advocatenkantoor. Heb jij een flexibele agenda en heb je interesse? Solliciteer dan bij Wijn & Stael!

Studentstage
Zit jij in de eindfase van je studie en ben je benieuwd naar de praktijk? Kom dan naar Wijn & Stael voor een kantoorbrede studentstage van zes weken! Je maakt niet alleen kennis met ons kantoor en onze advocaten, maar je ervaart ook hoe het is om als advocaat te werken. Vanaf 2022 hebben wij weer plaats voor student-stagiaires. Heb je interesse? Laat het ons dan snel weten.

Vragen
Voor vragen over advocaatstages, studentstages en vacatures kan je terecht bij HR Adviseur Sabine van Andel (030 – 232 08 00).

Solliciteren
Wil je solliciteren, stuur dan een e-mail met een korte motivatie voorzien van CV, cijferlijsten van bachelor en master en - indien aanwezig - beoordelingen van eerdere stages naar solliciteren@wijnenstael.nl. Vermeld daarbij in het geval van een studentstage ook in welke periode(s) je beschikbaar bent.

Privacy
Onze privacyverklaring vind je hier.

Sponsoring
Vragen omtrent sponsoring kunnen per e-mail worden gesteld aan de afdeling Marketing & Communicatie.