Wanneer je bij Wijn & Stael Advocaten gaat werken, stap je in een dynamisch advocatenkantoor in het hart van Utrecht. En dat we de lat hoog hebben liggen zal je snel duidelijk worden. Met zo’n 85 mensen werken we elke dag met hart en ziel aan de best mogelijke juridische dienstverlening. We voelen ons oprecht betrokken bij onze klanten en collega’s. Wat je dus ook niet snel zal ontgaan, is het plezier dat we hebben in ons vak. Binnen onze collegiale cultuur hebben we aandacht voor sociale contacten, overleg en werken we graag samen. Wij zijn altijd op zoek naar buitengewoon goed juridisch talent. Heb jij het in je om bij Wijn & Stael te werken?

Vacatures

​Manager HR (0,6 - 0,8 fte)

​Manager HR (0,6 - 0,8 fte)

Heb jij ervaring als HR Manager en ben je op zoek naar een dynamische, uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een gevestigd Advocatenkantoor met veel jonge en ambitieuze collega’s? Dan is dit misschien wel de functie die jij zoekt!

Ons kantoor
Wijn & Stael staat voor excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken. Wij zijn een middelgroot en maatschappelijk betrokken kantoor waar iedereen met passie en plezier werkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan. Daarnaast staan thema’s als duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit bij ons hoog op de agenda.

Onze cultuur
De cultuur bij Wijn & Stael is open; persoonlijk contact, samenwerking en aandacht voor opleiding & ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de vitaliteit van onze medewerkers. Wij zijn anders dan de meeste kantoren. Wij vinden de onderlinge verbondenheid erg belangrijk en je kan bij iedereen naar binnenlopen. Wij hechten veel waarde aan een goede werk-privé balans en worden erg blij van alle sociale (en sportieve) uitjes met elkaar.

Wat zijn jouw uitdagingen?
Als HR manager ben je een belangrijk onderdeel van onze organisatie. Je maakt onderdeel uit van het MT en je werkt nauw samen met het Bestuur, de Kantoormanager, de Financieel Manager en de Manager Marketingcommunicatie & Business Development. Je belangrijkste taken zijn onder andere:

  • Eindverantwoordelijk voor de afdeling HR;
  • Ontwikkeling en professionalisering van het HR beleid, adviseren van het Bestuur;
  • Adviseren en ondersteunen van het Bestuur, de partners en leidinggevenden bij de uitvoering van het HR-beleid;
  • Aansturen en ontwikkelen van medewerkers binnen de afdeling zodat je goed functionerende en gemotiveerde medewerkers hebt en behoudt;
  • Verantwoordelijk voor het recruitmentbeleid van kantoor;
  • Eindverantwoordelijk voor een up-to-date en passend arbeidsvoorwaardenbeleid, de HR-processen en (personeelsinformatie)systemen.

Actuele thema’s voor ons zijn onder andere persoonlijke- en organisatieontwikkeling, vitaliteit, medewerkerstevredenheid, diversiteit en duurzaamheid. Met deze onderwerpen zijn we bezig om het een stap verder te helpen. Daar kun je meteen mee aan de slag.

Dit heb je in huis
Je hebt een goed gevoel voor wat nodig is om ons kantoor verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Enige jaren relevante werkervaring in een soortgelijke rol is dan ook erg gewenst. Je weet het organisatiebelang goed te matchen met het individuele belang. De nieuwe collega heeft wat ons betreft affiniteit – nog liever, ervaring - met thema’s als cultuur, duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit. We zoeken iemand die minimaal 24 tot 32 uur in de week aan de slag kan. De spreiding van de uren over de week kun je in overleg inrichten

Daarnaast is het belangrijk dat je:

  • Tenminste HBO-werk en denkniveau hebt, aangevuld met tenminste 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van HR;
  • Degelijke kennis van, en visie hebt op de HR aandachtsgebieden;
  • Kennis van relevante (sociale) wet- en regelgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beschikt over ruime kennis van en ervaring met het MS Office pakket, personeelsinformatie systemen en projectmanagementvaardigheden.

Wat bieden wij jou?
Bij de start bieden we je een jaarcontract, met de intentie om een duurzame samenwerking aan te gaan. Na het jaarcontract volgt dan ook een contract voor onbepaalde tijd.

Qua arbeidsvoorwaarden pakket bieden we:

  • Afhankelijk van de ervaring die je meebrengt, een fulltime bruto jaarsalaris tussen de EURO 70.000 en EURO 80.000, inclusief 8% vakantietoeslag en 13e maand;
  • Reiskostenvergoeding of een vergoeding voor OV conform fiscale richtlijnen;
  • Premievrij pensioen en de mogelijkheid om pensioen bij te sparen;
  • 32 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, hier investeren wij veel in.

Een prachtige, goed bereikbare werklocatie aan de singel, in de binnenstad van Utrecht. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?
Herken jij je in de omschrijving? Stuur dan je motivatiebrief met cv (en eventueel andere relevante documenten) uiterlijk donderdag 13 oktober naar: solliciteren@wijnenstael.nl. Het volledige functieprofiel kan op verzoek worden toegezonden.

Naast een tweetal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd telefonisch contact opnemen met Meike Uijterwijk-Pinkster (Manager HR a.i.) op 06-3309 1852. Of stuur haar een mailtje op m.uijterwijk@wijnenstael.nl

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat-stagiair Arbeidsrecht (1,0 fte)

Advocaat-stagiair Arbeidsrecht (1,0 fte)


Excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken: dat is waar Wijn & Stael voor staat. Wij zijn een middelgroot maatschappelijk betrokken kantoor waar iedereen met passie en plezier samenwerkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan. De cultuur bij Wijn & Stael is open. Sociale contacten, samenwerking en aandacht voor opleiding en ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes. We organiseren geregeld sociale (en sportieve) uitjes voor alle medewerkers.

We hebben een zeer brede arbeidsrechtpraktijk waarin we zowel adviseren als procederen voor onze cliënten. Onze advocaten begeleiden bedrijven, organisaties en werknemers bij complexe vraagstukken. Wij blinken uit in zaken die vragen om een slimme en strategische aanpak over de grenzen van het arbeidsrecht heen. De arbeidsrechtsectie bestaat momenteel uit: twee partners, drie senior advocaten, één advocaat-medewerker en één advocaat-stagiair. Voor de verdere uitbouw van onze praktijk zijn wij op zoek naar een

Advocaat-stagiair Arbeidsrecht (1,0 fte)

Dit wordt jouw uitdaging
Wij zoeken een ondernemende advocaat-stagiair die graag in de volle breedte van de praktijk opgeleid wil worden. Je beschikt over een sterk analytisch vermogen en hebt de drive om werk van hoge kwaliteit te leveren. Creativiteit en strategisch inzicht zijn vereist om samen met de cliënt het beste resultaat te bereiken. Goede sociale vaardigheden zijn essentieel. Wij zijn op zoek naar een echte teamplayer.

Dit bieden wij je
Wij bieden je de mogelijkheid om inhoudelijk uitdagend werk te doen in de voorhoede van de rechtsontwikkeling en vanuit een inspirerende omgeving. Je draait direct al zelfstandig mee in de praktijk. Er wordt advocatuur op topniveau bedreven en we dagen iedereen uit om te groeien en het maximale uit zichzelf te halen. Daarbij hebben we steeds oog voor ontwikkeling en verdieping op zowel juridisch als persoonlijk vlak. Je wordt begeleid door een ervaren advocaat en volgt, naast de beroepsopleiding voor de advocatuur, onze interne cursussen in de Staelfabriek.

Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen.

Interesse?
Onze HR manager Meike Uijterwijk neemt alle tijd om antwoord te geven op vragen via 030-2320800 of via solliciteren@wijnenstael.nl.

Solliciteren
Herken je je volledig in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan voor 29 augustus een motivatiebrief, cv, cijferlijsten en stagebeoordeling(en) (en eventuele andere relevante documenten) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een drietal sollicitatiegesprekken maakt een assessment deel uit van de sollicitatieprocedure. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat-medewerker Financiering, Zekerheden en Herstructurering (0,8-1,0 fte)

Advocaat-medewerker Financiering, Zekerheden en Herstructurering (0,8-1,0 fte)


Wijn & Stael is een middelgroot kantoor voor mensen met ambities. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig ook de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die aan de top van de advocatuur willen meedraaien. De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor ontwikkeling en opleiding zijn belangrijke pijlers van ons succes. Het is een kantoor met een grote onderlinge verbondenheid. We organiseren geregeld sociale activiteiten (soms sportieve, zoals een tweejaarlijkse wintersport) en treffen elkaar op een wekelijkse borrel in onze eigen bar.

Dit is je uitdaging
Je werkt in een praktijk met toonaangevende zaken en cliënten. De advocaten van deze sectie procederen en adviseren zowel voor financiële instellingen als ondernemingen over financiering en zekerhedenvraagstukken, met een accent op (pre)faillissementsvraagstukken en (omvangrijke) herstructureringen. Op dat gebied geniet ons kantoor niet alleen nationale bekendheid, maar staan we ook internationaal bekend en hebben we diverse vermeldingen in internationale rankings. Hoewel er veel wordt samengewerkt, is er ook ruimte voor veel eigen verantwoordelijkheid. Indien dat past binnen jouw ontwikkeling, behoort ook het volgen van een specialisatie-opleiding tot de mogelijkheden.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een ambitieuze advocaat met ongeveer vier tot acht jaar ervaring in financiering, zekerheden en herstructurering. We treden veel op voor banken en financiële instellingen, ervaring op dat vlak is gewenst maar geen must. Procederen is een belangrijk onderdeel van de functie, dus plezier en ervaring in procederen is vereist. Kennis van en ervaring met het opstellen van LMA documentatie is een pré.

We zoeken een veelzijdige collega. Je bent veelvuldig met cliënten in contact, om die reden zijn goede sociale vaardigheden essentieel. We verwachten dat je in staat bent om met een sterk analytisch vermogen zelfstandig werk van hoge kwaliteit te leveren. Creativiteit is vereist om zo het beste resultaat voor de cliënt te bereiken. Wij zijn op zoek naar bevlogen advocaten die het verschil maken en toegevoegde waarde bieden.

Ons aanbod
De omvang van deze functie is voor 4 of 5 dagen per week, dit gaat in overleg. Je ontvangt een marktconform salaris met een 13e en 14e maand.

We bieden je een unieke plek om te werken. Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 4 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?
Onze HR manager Meike Uijterwijk neemt alle tijd om antwoord te geven op vragen via 030-2320800 of via solliciteren@wijnenstael.nl. Meer informatie over Wijn & Stael vind je op onze website: www.wijnenstael.nl. Hier vind je alles over onze mooie kantoor en praktijk.

Solliciteren
Herken jij je in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met CV (en eventueel andere relevante documenten) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een aantal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure. Wij kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

email hidden; JavaScript is required Print

Marketing, Communicatie en Business development medewerker (0,9-1,0 fte)

Marketing, Communicatie en Business development medewerker (0,9-1,0 fte)


Ter versterking van onze afdeling Marketing- en Communicatie zijn wij op zoek naar een creatieve, enthousiaste, zelfstandige en proactieve:

Marketing, Communicatie en Business development medewerker (0,9-1,0 fte)

Het betreft een nieuwe functie waardoor je veel mogelijkheden en ruimte voor eigen inbreng hebt. Business development binnen Wijn & Stael is volop in ontwikkeling. De afdeling bestaat op dit moment uit een Manager Marketing Communicatie & Business Development en een Marketing- en Communicatiemedewerker. Er wordt nauw met elkaar samengewerkt en er heerst een prettige en informele werksfeer. Je ondersteunt de Manager Marketing Communicatie & Business Development bij de ontwikkeling van de strategie en het (deels) opstellen en uitvoeren van jaarplannen voortkomend uit de opgestelde MarCom & BD doelstellingen. Het is een dynamische afdeling waarbij geen dag hetzelfde is.

Het kantoor
Wijn & Stael staat voor excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken. Wij zijn een middelgroot en maatschappelijk betrokken kantoor waar iedereen met passie en plezier werkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan.

Onze cultuur
De cultuur bij Wijn & Stael is open; persoonlijk contact, samenwerking en aandacht voor opleiding & ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de vitaliteit van onze medewerkers. Wij zijn anders dan de meeste kantoren. Wij vinden de onderlinge verbondenheid erg belangrijk en je kan bij iedereen naar binnenlopen. Wij hechten veel waarde aan een goede werk-privé balans en worden erg blij van alle sociale (en sportieve) uitjes met elkaar.

Wat wordt jouw uitdaging?
Je bent een kei in marketing en business development en je houdt je onder andere bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Het uitvoeren van jaarlijkse markt-, concurrentie, crm- en financiële analyses ten behoeve van het opstellen van de jaarplannen, rekening houdend met trends en ontwikkelingen in de markt en het doen van aanbevelingen op basis hiervan;
  • Maken van analyses ten behoeve van relatiemanagementplan en het uitvoeren van relatiemanagementprojecten;
  • Als projectmanager ben je verantwoordelijk voor de implementatie en de uitvoer van het MVO plan in samenwerking met projectgroep MVO en in overleg met de manager Marketing, Communicatie en Business Development;
  • Het opstellen, beheren en bijsturen van projectplannen, inclusief doelstellingen, planning en begrotingen waarbij specifiek en tijdig per onderdeel wordt aangegeven welk aandeel betrokkenen moeten leveren;
  • Het signaleren van trends en ontwikkelingen ten behoeve van de content- en social mediastrategie en het doen van aanbevelingen op basis hiervan;
  • Inhoudelijke afstemming met betrokken secties of Manager Marketing, Communicatie & Business Development inzake de inzendingen voor (Legal) guides (bijvoorbeeld Chambers, Legal 500 en Advocatenbank et cetera).
  • Bewaking van de huisstijl, reputatie, naamsbekendheid en imago van Wijn & Stael onder andere door het maken van analyses en het houden van steekproeven en onderzoek indien gewenst;
  • Het uitvoeren van plannen voor commerciële initiatieven en acquisitie in samenwerking met advocaten;
  • Het begeleiden en ondersteunen van senior advocaten in de uitvoering van plannen ten behoeve van praktijkopbouw en personal branding;

Dit heb je in huis:

  • Je beschikt tenminste over hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en communicatie in de zakelijke (juridische) dienstverlening (ervaring op het gebied van business development is een pre);
  • Je hebt ervaring op het gebied van markt- en concurrentieonderzoek en het opstellen van rapportages;
  • Ook heb je ervaring op het gebied van SEO, SEA, social media, contentmarketing en Google analytics;
  • Je beschikt over ruime kennis van en ervaring met MS Office, CRM systemen en projectmanagementvaardigheden;
  • Je bent proactief, creatief en neemt graag initiatief;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wij zoeken iemand die deze competenties meeneemt:
Je kan je eenvoudig aanpassen aan nieuwe situaties en kan gemakkelijk schakelen in aanpak en tussen uiteenlopende activiteiten. Je bent snel op de hoogte van wat er zich afspeelt in de organisatie, houdt rekening met de (informele) structuur en doelen van de organisatie en jouw eigen invloed hierop en je denkt actief mee. Je bent in staat om actief te luisteren en helder en beknopt te communiceren. Daarnaast ben je in staat empathie te tonen, maar ook feedback te geven en te ontvangen. Jij pakt altijd de regie en houdt het stuur in eigen handen. Je kijkt vooruit en anticipeert op (veranderende) situaties.

Dit bieden wij je:
De omvang van de functie is bij voorkeur 40 uur per week, maar 36 uur is bespreekbaar. Het salaris is marktconform en afhankelijk van jouw ervaring.

Overige arbeidsvoorwaarden:

  • Vakantietoeslag (8%) en een vaste jaarlijkse dertiende maand;
  • een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden met optie op verlenging;
  • reiskostenvergoeding of een vergoeding voor OV conform fiscale richtlijnen;
  • premievrij pensioen en de mogelijkheid om pensioen bij te sparen;
  • 32 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Ons pand ligt in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?
Herken jij je in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan je motivatiebrief met cv (en eventueel andere relevante documenten) naar: solliciteren@wijnenstael.nl.

Het volledige functieprofiel kan op verzoek worden toegezonden.

Naast een tweetal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure.

Indien je nog vragen hebt, kan je altijd telefonisch contact opnemen met onze Manager Marketing Communicatie & Business Development, Jeroen Baak, op het telefoonnummer 030 - 23 20 800.

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

​Manager HR (0,6 - 0,8 fte)

Heb jij ervaring als HR Manager en ben je op zoek naar een dynamische, uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een gevestigd Advocatenkantoor met veel jonge en ambitieuze collega’s? Dan is dit misschien wel de functie die jij zoekt!

Ons kantoor
Wijn & Stael staat voor excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken. Wij zijn een middelgroot en maatschappelijk betrokken kantoor waar iedereen met passie en plezier werkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan. Daarnaast staan thema’s als duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit bij ons hoog op de agenda.

Onze cultuur
De cultuur bij Wijn & Stael is open; persoonlijk contact, samenwerking en aandacht voor opleiding & ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes. Daarnaast besteden we veel aandacht aan de vitaliteit van onze medewerkers. Wij zijn anders dan de meeste kantoren. Wij vinden de onderlinge verbondenheid erg belangrijk en je kan bij iedereen naar binnenlopen. Wij hechten veel waarde aan een goede werk-privé balans en worden erg blij van alle sociale (en sportieve) uitjes met elkaar.

Wat zijn jouw uitdagingen?
Als HR manager ben je een belangrijk onderdeel van onze organisatie. Je maakt onderdeel uit van het MT en je werkt nauw samen met het Bestuur, de Kantoormanager, de Financieel Manager en de Manager Marketingcommunicatie & Business Development. Je belangrijkste taken zijn onder andere:

  • Eindverantwoordelijk voor de afdeling HR;
  • Ontwikkeling en professionalisering van het HR beleid, adviseren van het Bestuur;
  • Adviseren en ondersteunen van het Bestuur, de partners en leidinggevenden bij de uitvoering van het HR-beleid;
  • Aansturen en ontwikkelen van medewerkers binnen de afdeling zodat je goed functionerende en gemotiveerde medewerkers hebt en behoudt;
  • Verantwoordelijk voor het recruitmentbeleid van kantoor;
  • Eindverantwoordelijk voor een up-to-date en passend arbeidsvoorwaardenbeleid, de HR-processen en (personeelsinformatie)systemen.

Actuele thema’s voor ons zijn onder andere persoonlijke- en organisatieontwikkeling, vitaliteit, medewerkerstevredenheid, diversiteit en duurzaamheid. Met deze onderwerpen zijn we bezig om het een stap verder te helpen. Daar kun je meteen mee aan de slag.

Dit heb je in huis
Je hebt een goed gevoel voor wat nodig is om ons kantoor verder te ontwikkelen en te professionaliseren. Enige jaren relevante werkervaring in een soortgelijke rol is dan ook erg gewenst. Je weet het organisatiebelang goed te matchen met het individuele belang. De nieuwe collega heeft wat ons betreft affiniteit – nog liever, ervaring - met thema’s als cultuur, duurzaamheid, diversiteit en inclusiviteit. We zoeken iemand die minimaal 24 tot 32 uur in de week aan de slag kan. De spreiding van de uren over de week kun je in overleg inrichten

Daarnaast is het belangrijk dat je:

  • Tenminste HBO-werk en denkniveau hebt, aangevuld met tenminste 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van HR;
  • Degelijke kennis van, en visie hebt op de HR aandachtsgebieden;
  • Kennis van relevante (sociale) wet- en regelgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beschikt over ruime kennis van en ervaring met het MS Office pakket, personeelsinformatie systemen en projectmanagementvaardigheden.

Wat bieden wij jou?
Bij de start bieden we je een jaarcontract, met de intentie om een duurzame samenwerking aan te gaan. Na het jaarcontract volgt dan ook een contract voor onbepaalde tijd.

Qua arbeidsvoorwaarden pakket bieden we:

  • Afhankelijk van de ervaring die je meebrengt, een fulltime bruto jaarsalaris tussen de EURO 70.000 en EURO 80.000, inclusief 8% vakantietoeslag en 13e maand;
  • Reiskostenvergoeding of een vergoeding voor OV conform fiscale richtlijnen;
  • Premievrij pensioen en de mogelijkheid om pensioen bij te sparen;
  • 32 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, hier investeren wij veel in.

Een prachtige, goed bereikbare werklocatie aan de singel, in de binnenstad van Utrecht. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?
Herken jij je in de omschrijving? Stuur dan je motivatiebrief met cv (en eventueel andere relevante documenten) uiterlijk donderdag 13 oktober naar: solliciteren@wijnenstael.nl. Het volledige functieprofiel kan op verzoek worden toegezonden.

Naast een tweetal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure. Indien je nog vragen hebt, kan je altijd telefonisch contact opnemen met Meike Uijterwijk-Pinkster (Manager HR a.i.) op 06-3309 1852. Of stuur haar een mailtje op m.uijterwijk@wijnenstael.nl

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

Meike Uijterwijk

Manager HR a.i.

“Wijn & Stael Advocaten is altijd zoek naar betrokken en gemotiveerde studenten. In elke fase van jouw studie is er een passende vacature waar ik je graag meer over vertel.”

Advocaat-stagiair & paralegal
Wij nemen ieder jaar 3 à 4 advocaat-stagiaires aan. Daarnaast bieden wij studenten de mogelijkheid om als paralegal enkele maanden bij ons werkzaam te zijn. Wij zijn dan ook altijd op zoek naar uitstekende, actieve en gedreven studenten die een loopbaan in de advocatuur ambiëren en die ons team kunnen versterken.

Oproepkracht
Zit jij in je bachelor en ben je op zoek naar een juridische bijbaan? Kom dan bij Wijn & Stael werken als oproepkracht! Je voert ondersteunende werkzaamheden uit voor verschillende collega’s en krijgt in een vroeg stadium een goed beeld van een advocatenkantoor. Heb jij een flexibele agenda en heb je interesse? Solliciteer dan bij Wijn & Stael!

Studentstage
Zit jij in de eindfase van je studie en ben je benieuwd naar de praktijk? Kom dan naar Wijn & Stael voor een kantoorbrede studentstage van zes weken! Je maakt niet alleen kennis met ons kantoor en onze advocaten, maar je ervaart ook hoe het is om als advocaat te werken. Vanaf 2022 hebben wij weer plaats voor student-stagiaires. Heb je interesse? Laat het ons dan snel weten.

Vragen
Voor vragen over advocaatstages, studentstages en vacatures kan je terecht bij Meike Uijterwijk, Manager HR a.i. (030 – 232 08 00).

Solliciteren
Wil je solliciteren, stuur dan een e-mail met een korte motivatie voorzien van CV, cijferlijsten van bachelor en master en - indien aanwezig - beoordelingen van eerdere stages naar solliciteren@wijnenstael.nl. Vermeld daarbij in het geval van een studentstage ook in welke periode(s) je beschikbaar bent.

Privacy
Onze privacyverklaring vind je hier.

Sponsoring
Vragen omtrent sponsoring kunnen per e-mail worden gesteld aan de afdeling Marketing & Communicatie.