Wanneer je bij Wijn & Stael Advocaten gaat werken, stap je in een dynamisch advocatenkantoor in het hart van Utrecht. En dat we de lat hoog hebben liggen zal je snel duidelijk worden. Met zo’n 60 mensen werken we elke dag met hart en ziel aan de best mogelijke juridische dienstverlening. We voelen ons oprecht betrokken bij onze klanten en collega’s. Wat je dus ook niet snel zal ontgaan, is het plezier dat we hebben in ons vak. Binnen onze collegiale cultuur hebben we aandacht voor sociale contacten, overleg en werken we graag samen. Wij zijn altijd op zoek naar buitengewoon goed juridisch talent. Heb jij het in je om bij Wijn & Stael te werken?

Vacatures

Advocaat medewerker M&A, minimaal 5 jaar ervaring

Advocaat medewerker M&A, minimaal 5 jaar ervaring


Kantoor algemeen
Wijn & Stael is een middelgroot kantoor voor mensen met ambities. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die aan de top van de advocatuur willen meedraaien. De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor ontwikkeling en opleiding zijn belangrijke pijlers van ons succes. Wijn & Stael is een kantoor met een grote onderlinge verbondenheid. Door het bevorderen van individuele vrijheid en initiatieven kunnen we het beste uit elkaar halen.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een gedreven advocaat die minimaal vijf jaar ervaring in de M&A praktijk heeft en de basis van M&A transacties volledig beheerst. Je wordt aangetrokken door een omgeving waarin op hoog niveau aansprekende transacties worden gedaan in nationale en internationale context, maar met oog voor de menselijke maat in de omgang met elkaar en met cliënten. Je kunt uitstekend draften, werkt gestructureerd en houdt van praktische oplossingen. Je hebt een goed inlevingsvermogen en bent communicatief sterk.

Wat bieden wij?
Je wordt de vijfde advocaat in de groeiende en succesvolle M&A sectie van Wijn & Stael, die momenteel bestaat uit een partner, een senior advocaat, een advocaat-medewerker en een advocaat-stagiair. Je komt terecht in een hecht team waarin van tijd tot tijd hard wordt gewerkt, maar ook oog is voor gezelligheid en persoonlijk welzijn. Je krijgt uitdaging en de mogelijkheid je soft skills te ontwikkelen. De deur van meer ervaren collega’s staat altijd open.

Interesse?
Onze HR adviseur Sabine van Andel neemt alle tijd om antwoord te geven op vragen via 030-2320800 of via solliciteren@wijnenstael.nl.

Solliciteren
Herken jij je in bovengenoemde beschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met cv (en eventuele andere relevante documenten) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een aantal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat-stagiair(e) Onroerend Goed (1,0 fte)

Advocaat-stagiair(e) Onroerend Goed (1,0 fte)

“Heb jij het in je om mee te draaien aan de top van de advocatuur? “

Excellente oplossingen voor complexe juridische vraagstukken: dat is waar Wijn & Stael voor staat.

Wij zijn een middelgroot kantoor waar iedereen met passie en plezier samenwerkt aan een gemeenschappelijk doel: ondernemingen en organisaties bijstaan op cruciale momenten in hun bestaan. De cultuur bij Wijn & Stael is open; direct contact, samenwerking en aandacht voor opleiding & ontwikkeling zijn belangrijke pijlers van ons succes.

We organiseren geregeld sociale (en sportieve) uitjes voor alle medewerkers. Zelfs nu er veelal wordt thuisgewerkt, is de onderlinge verbondenheid groot en weten wij elkaar te vinden via online events en meetings.

In ons team Vastgoed & Overheid – dat op dit moment uit 6 advocaten bestaat - hebben wij plek voor een

Advocaat-stagiair(e) Onroerend Goed (1,0 fte)

Het vastgoedteam is onder meer gespecialiseerd in het bouwrecht, huurrecht en bestuurs- en omgevingsrecht. Onze vastgoedadvocaten werken voor een breed scala aan cliënten. Van projectontwikkelaars, vastgoedeigenaren en beleggers, tot architecten, overheden en zorginstellingen. Zij staan cliënten bij in herontwikkelingsprojecten, vastgoedtransacties en ruimtelijke procedures. Het team is zeer gedreven, staat voor praktische advisering en heeft specialistische kennis in huis. Binnen de sectie Vastgoed & Overheid wordt veel geprocedeerd.

Vanwege het succes van onze praktijk en de verdere uitbouw daarvan zijn wij op zoek naar een advocaat-stagiair(e) die het aanspreekt om primair werkzaam te zijn op het gebied van bouwrecht en huurrecht maar er ook voor openstaat om zich vast te bijten in het bestuurs- en omgevingsrecht.

Dit wordt jouw uitdaging

Wij zoeken een advocaat-stagiair(e) die graag in de volle breedte van deze praktijk wil worden opgeleid. Je moet in staat zijn om met een sterk analytisch vermogen werk van hoge kwaliteit te leveren in rechtsgebied overstijgende zaken. Creativiteit en nauwkeurigheid zijn vereist om zo het beste resultaat voor de cliënt te bereiken. Omdat je veelvuldig contact met cliënten hebt, zijn goede sociale vaardigheden essentieel.

Een brede inhoudelijke interesse is belangrijk. Om het beste resultaat te bereiken, behandelen wij zaken altijd samen. Wij zijn daarom op zoek naar een echte teamplayer.

Dit bieden wij je:

Wij bieden je de mogelijkheid om inhoudelijk uitdagend werk te doen in de voorhoede van de rechtsontwikkeling en vanuit een inspirerende omgeving. Er wordt advocatuur op topniveau bedreven en we dagen iedereen uit om te groeien en het maximale uit zichzelf te halen. Daarbij hebben we steeds oog voor ontwikkeling en verdieping op zowel juridisch als persoonlijk vlak. Je wordt begeleid door een ervaren advocaat en volgt, naast de beroepsopleiding voor de advocatuur, onze interne cursussen in de Staelfabriek

Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 4 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Solliciteren:

Wil jij jouw carrière als advocaat naar een volgend niveau brengen? Herken jij je in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief, cv, cijferlijsten, stagebeoordeling(en) en eventueel andere documenten naar: solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een drietal sollicitatiegesprekken maakt een assessment deel uit van de sollicitatieprocedure.

Indien je nog vragen hebt kan je altijd telefonisch contact opnemen met onze HR afdeling op telefoonnummer 030 - 23 20 800.

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

Gevorderd advocaat-medewerker commerciële contracten

Gevorderd advocaat-medewerker commerciële contracten


Wijn & Stael is een kantoor voor mensen met ambities. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig ook de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die in de top van de advocatuur willen meedraaien. Als (senior) advocaat-medewerker heb je je eigen zaken en cliënten en krijg je een grote eigen verantwoordelijkheid, waarbij je natuurlijk altijd een beroep kunt doen op je ervaren kantoorgenoten. De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor ontwikkeling en opleiding zijn belangrijke pijlers van ons succes.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een gedreven advocaat met minimaal 7 jaar ervaring in de advocatuur, waarvan tenminste 5 jaar binnen deze praktijk. Naast juridische kennis moet je ook beschikken over goede commerciële capaciteiten en de ambitie hebben om de bestaande praktijk verder uit te bouwen. Het adviseren over en het opstellen en uitonderhandelen van contracten moet je passie zijn. Ook het adviseren over verbintenisrechtelijke vraagstukken behoort tot je werkzaamheden. Hierbij is je creativiteit naast je uitstekende juridische kennis van groot belang. Procederen kan onderdeel zijn van de functie. Ervaring met internationaal contracteren, waaronder vraagstukken op het gebied van het internationaal privaatrecht (IPR) is een pré. Ook kennis van en ervaring met bijzondere overeenkomsten zoals franchise, agentuur en distributie is een pré. We verwachten van de kandidaat ook dat je het leuk vindt om jongere medewerkers - zowel binnen als buiten je sectie – op te leiden. Op basis van de huidige samenstelling verwachten we van je dat je ook het aansturen van de sectie voor je rekening neemt (denk daarbij aan strategie, beleid, opbouw knowhow). We vragen van jou sterk ontwikkelde social skills, zelfvertrouwen, overtuigingskracht en het goed in staat zijn om zelfstandig te kunnen werken en (nieuwe) cliënten aan je te kunnen binden.

Wat bieden wij?

Je zult werkzaam zijn in een jonge en bevlogen sectie binnen een groeiende praktijk met zowel nationale als internationale zaken en cliënten. De mensen op ons kantoor werken met passie voor hun vak met daarbij een gezonde balans tussen werk en privé. Er heerst een plezierige sfeer waar veel wordt samengewerkt, want ondanks je zelfstandigheid weet je ook dat je soms samen tot het beste resultaat komt. Er wordt advocatuur op topniveau bedreven en we dagen iedereen uit om te groeien en het maximale uit zichzelf te halen. Daarbij hebben we veel oog voor ontwikkeling en verdieping op zowel juridisch als persoonlijk vlak. Indien dat past binnen iemands ontwikkeling, behoort ook het volgen van een specialisatie-opleiding tot de mogelijkheden.

Ten slotte bieden we een prachtige plek om te werken. Ons pand ligt midden in de mooie binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom, de Singel en het Park Lepelenburg.

Solliciteren

Herken je je volledig in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met bijlagen (CV, cijferlijsten van bachelor en master, eventuele getuigschriften) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature, dan kan je contact opnemen met de HR-Adviseur, Sabine van Andel, bereikbaar op 030-2320800 of via s.vanAndel@wijnenstael.nl.


Wij stellen geen prijs op acquisitie naar aanleiding van deze vacature.

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat-medewerker Financiering, Zekerheden en Herstructurering (0,8-1,0 fte)

Advocaat-medewerker Financiering, Zekerheden en Herstructurering (0,8-1,0 fte)


Wijn & Stael is een middelgroot kantoor voor mensen met ambities. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig ook de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die aan de top van de advocatuur willen meedraaien. De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor ontwikkeling en opleiding zijn belangrijke pijlers van ons succes. Het is een kantoor met een grote onderlinge verbondenheid. We organiseren geregeld sociale activiteiten (soms sportieve, zoals een tweejaarlijkse wintersport) en treffen elkaar op een wekelijkse borrel in onze eigen bar.

Dit is je uitdaging

Je werkt in een praktijk met toonaangevende zaken en cliënten. De advocaten van deze sectie procederen en adviseren zowel voor financiële instellingen als ondernemingen over financiering en zekerhedenvraagstukken, met een accent op (pre)faillissementsvraagstukken en (omvangrijke) herstructureringen. Op dat gebied geniet ons kantoor niet alleen nationale bekendheid, maar staan we ook internationaal bekend en hebben we diverse vermeldingen in internationale rankings. Hoewel er veel wordt samengewerkt, is er ook ruimte voor veel eigen verantwoordelijkheid. Indien dat past binnen jouw ontwikkeling, behoort ook het volgen van een specialisatie-opleiding tot de mogelijkheden.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een ambitieuze advocaat met ongeveer vier tot acht jaar ervaring in financiering, zekerheden en herstructurering. We treden veel op voor banken en financiële instellingen, ervaring op dat vlak is gewenst maar geen must. Procederen is een belangrijk onderdeel van de functie, dus plezier en ervaring in procederen is vereist. Kennis van en ervaring met het opstellen van LMA documentatie is een pré.

We zoeken een veelzijdige collega. Je bent veelvuldig met cliënten in contact, om die reden zijn goede sociale vaardigheden essentieel. We verwachten dat je in staat bent om met een sterk analytisch vermogen zelfstandig werk van hoge kwaliteit te leveren. Creativiteit is vereist om zo het beste resultaat voor de cliënt te bereiken. Wij zijn op zoek naar bevlogen advocaten die het verschil maken en toegevoegde waarde bieden.

Ons aanbod

De omvang van deze functie is voor 4 of 5 dagen per week, dit gaat in overleg. Je ontvangt een marktconform salaris met een 13e en 14e maand.

We bieden je een unieke plek om te werken. Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 4 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor.

Interesse?

Onze HR adviseur Corine de Graaf neemt alle tijd om antwoord te geven via 030-2320800 of solliciteren@wijnenstael.nl. Meer informatie over Wijn & Stael vind je op onze website: www.wijnenstael.nl. Hier vind je alles over onze mooie kantoor en praktijk.

Solliciteren

Herken jij je in bovengenoemde omschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met CV (en eventueel andere relevante documenten) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een aantal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure. Wij kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

email hidden; JavaScript is required Print

Faillissementsmedewerker (0,8-1,0 fte)

Faillissementsmedewerker (0,8-1,0 fte)


Heb jij het in je om mee te draaien aan de top van de advocatuur?

Wijn & Stael is een middelgroot kantoor voor mensen met ambities.

Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de singel. De mensen op ons kantoor werken met passie voor hun vak en dat is goed merkbaar in de onderling plezierige sfeer waar veel wordt samengewerkt. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig ook de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die aan de top van de advocatuur willen meedraaien. Daarbij is veel aandacht voor ieders persoonlijke ontwikkeling. Het is een kantoor met grote onderlinge verbondenheid en een fijne werksfeer. We organiseren geregeld sociale activiteiten (soms sportieve, zoals een tweejaarlijkse wintersport en jaarlijks tennistoernooi).

Ter versterking van onze faillissementsdesk, zijn wij op zoek naar een zelfstandige faillissementsmedewerker.

De faillissementsdesk behandelt vele faillissementen, variërend van eenmanszaken tot heel omvangrijke faillissementen waarbij diverse rechtspersonen betrokken zijn (onder meer voor Landis, Econcern, Meavita en de importeur van Gant). De desk, bestaande uit twee faillissementsmedewerkers en twee faillissementssecretaresses, is verantwoordelijk voor het optimaal en servicegericht administratief en secretarieel ondersteunen van de curatoren.

Als faillissementsmedewerker werk je samen met de curatoren en heb je een grote eigen verantwoordelijkheid in de afwikkeling van de surceances en faillissementen. Je komt te werken in een diverse insolventiepraktijk waardoor de werkzaamheden zeer gevarieerd zijn. Het is een dynamische functie, iedere dag brengt onverwachte taken met zich mee.

Dit wordt jouw uitdaging:

Aanvang faillissement

  • Aanleggen dossier;
  • verrichten van vooronderzoek en in samenspraak met curator bepalen van stappen voor verdere afwikkeling van het faillissement.

Coördineren en uitvoeren faillissement

  • Assistentie verlenen bij verkoop activa, opstellen van (concept) koopovereenkomsten;
  • in kaart brengen van crediteuren in faillissementsadministratie;
  • actief onderhouden van contacten met derden (UWV, Belastingdienst);
  • bijhouden van het faillissementsdossier.

Beheren en administreren van faillissementsgegevens

  • Voorbereiden en opstellen van (concept) financiële en openbare verslagen en salarisvoorstellen;
  • bewaken diverse termijnen van het faillissementsdossier.

Debiteuren

  • Inventarisatie en aanschrijven debiteuren;
  • draagt zorg voor zorgvuldige administratieve verwerking van de ontvangen reacties;
  • bewaakt de gestelde betalingstermijnen en onderneemt actie indien nodig.

Verkoop activa

  • Inventariseren van de te verkopen goederen in desbetreffende faillissement;
  • aanschrijven van mogelijke opkopers en bijhouden van biedingen in Excel;
  • opstellen van de (concept) koopovereenkomst en correspondentie;
  • administratieve afwikkeling overdracht activa/oplevering pand na ontvangst betaling.

Afwikkelen faillissement

  • Behulpzaam zijn bij de (financiële) eindafwikkeling;
  • opstellen van het (concept) financieel eindverslag.

Dit heb je in huis:

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op HBO-niveau (bv HEAO of MER);
  • je hebt minimaal 2 jaar relevante praktijkervaring in een soortgelijke functie;
  • je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en hebt een basisbeheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • je bent uitermate vaardig met het Office pakket en met name Excel.

Competenties:

  • Uitblinkend in expertise: Oordeelsvorming, Kwaliteitsgerichtheid, Leergierigheid.
  • Zichtbaarheid in klantgerichtheid: Servicegerichtheid, Communicatief vaardig, Gedrevenheid.
  • Verbindend in oplossingen: Aanspreekbaarheid, Samenwerken, Oplossingen realiseren.

Wat bieden wij?

Ons pand ligt midden in de prachtige binnenstad van Utrecht, met uitzicht op de Dom en de Singel. Het kantoor is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Utrecht Centraal is het slechts 4 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Kom je met de auto? Wij hebben een eigen parkeerplaats op loopafstand van ons kantoor. Na de inwerkperiode is het mogelijk om deels vanuit huis te werken.

Omvang van de functie is 4 of 5 dagen per week. Deze worden in overleg ingevuld.

Het salaris is markconform en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Daarnaast ontvang je jaarlijks een dertiende maand.

Overige arbeidsvoorwaarden:

  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden met mogelijkheid tot verlenging;
  • reiskostenvergoeding of een vergoeding voor OV conform fiscale richtlijnen;
  • premievrij pensioen en de mogelijkheid om pensioen bij te sparen;
  • 28 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband (40 uur per week);
  • opleidings-en ontwikkelingsmogelijkheden.

Solliciteren:

Wil jij jouw carrière als faillissementsmedewerker naar een volgend niveau brengen? Herken jij je in bovengenoemde omschrijving?

Stuur dan je motivatiebrief met CV (en eventueel andere relevante documenten) naar: solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een tweetal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure.

Indien je nog vragen hebt kan je altijd telefonisch contact opnemen met onze HR afdeling op telefoonnummer 030-23 20 800.

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

email hidden; JavaScript is required Print

Faillissementssecretaresse (0,6-0,8 fte)

Faillissementssecretaresse (0,6-0,8 fte)


Wijn & Stael is een middelgroot advocatenkantoor gevestigd in het historische centrum van Utrecht. Onze medewerkers werken met passie voor hun vak. Er heerst een plezierige sfeer waarin veel onderling wordt samengewerkt. Wij bedrijven advocatuur op topniveau en we dagen iedereen uit om te groeien en het maximale uit zichzelf te halen. In de afgelopen jaren zijn onze curatoren in veel spraakmakende surseances en faillissementen door rechtbanken benoemd tot bewindvoerder of curator (onder meer voor Landis, Econcern, Meavita, The Phone House, Sissy-Boy en de importeur van Gant).

Wij zijn op zoek naar een faillissementssecretaresse voor 3 of 4 dagen per week. Hieronder volgt een functieomschrijving.

Secretariële werkzaamheden

  • Staat betrokkenen bij de afwikkeling van faillissementen telefonisch te woord en wikkelt de vraagstelling van de bellende partij zoveel mogelijk zelfstandig af;
  • Behandelt inkomende e-mails, stelt prioriteiten, handelt routinematige kwesties af, zo nodig in overleg met de faillissementsmedewerkers;
  • Voert zelfstandig (eenvoudige) correspondentie uit, bijvoorbeeld begeleidende brieven, doorstuurpost, meldingsbrieven aan banken en RDW;
  • Draagt mede zorg voor een zorgvuldige administratie en voortgangsbewaking van deadlines en afspraken in afstemming met de faillissementsmedewerkers;
  • Weet zelfstandig prioriteiten te stellen in eigen werkzaamheden.


Dossierbeheer

  • Draagt zorg voor het aanmaken en beheren van dossiers, kopiëren van documenten, opruimen van documenten in de desbetreffende dossiers en het archiveren van dossiers.

Bedrijfsadministratieve werkzaamheden

  • Draagt zorg voor het registreren van ontvangen (bedrijfs-)administratie en stelt een inventarisatielijst op;
  • Draagt zorg voor het retourneren van de ontvangen (bedrijfs-)administratie aan de (bestuurder van) gefailleerde en zorgt hierbij dat de (bestuurder van) gefailleerde een ontvangstverklaring ondertekent;
  • Draagt zorg voor het up-to-date houden van een Excel-bestand waarin (de status van) faillissementen is/zijn vastgelegd en waarin tevens is opgenomen welke en hoeveel (bedrijfs)administratie aanwezig is, waar deze is opgeslagen en/of wanneer deze is terug geleverd;
  • Uitvoeren van specifieke opdrachten van de faillissementsmedewerkers zoals uitzoekklussen, opstellen van (financiële) overzichten, invoeren van adresbestanden.

Crediteuren

  • Schrijft crediteuren aan met melding van het uitgesproken faillissement;
  • Schrijft de crediteuren aan met de mededeling of de vordering voorlopig wordt erkend;
  • Registreert de ontvangen en verzonden post met betrekking tot crediteuren tijdig en nauwkeurig in het financieel verslag van het desbetreffende faillissement.

Functie-eisen
Kennis en ervaring

  • Beschikt over minimaal havo-niveau en een afgeronde (juridisch) secretaresseopleiding;
  • Beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van het Office pakket (Word, Outlook, Excel);
  • Beschikt over rekenkundig inzicht;
  • Beschikt over minimaal een jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie binnen de zakelijke dienstverlening.

Algemene competenties
Wijn & Stael heeft een aantal algemene competenties vastgesteld die gelden voor alle medewerkers van het kantoor:

  • Uitblinkend in vakmanschap:
    • probleemanalyse, kwaliteitsgerichtheid en leerbereidheid
  • Zichtbaar in klantgerichtheid:
    • servicegerichtheid, communicatieve vaardigheid en gedrevenheid
  • Oplossingsgericht in handelen:
    • aanspreekbaarheid, samenwerken, oplossingen realiseren

Solliciteren
Herken je jezelf in dit profiel? Wil jij werkzaam zijn bij een gerenommeerd kantoor op het gebied van insolventie? Wil jij samenwerken met diverse curatoren die zich bevinden aan de top van de faillissementsmarkt? Stuur dan jouw motivatiebrief met cv per mail naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Indien je nog vragen hebt kan je ook altijd even telefonisch contact opnemen met onze HR-Manager op telefoonnummer 030-23 20 800.

Wij stellen geen prijs op acquisitie naar aanleiding van deze vacature.

email hidden; JavaScript is required Print

Advocaat medewerker M&A, minimaal 5 jaar ervaring


Kantoor algemeen
Wijn & Stael is een middelgroot kantoor voor mensen met ambities. Wij behandelen veel complexe zaken die regelmatig de landelijke media halen. Dat biedt volop mogelijkheden voor mensen die aan de top van de advocatuur willen meedraaien. De cultuur bij Wijn & Stael is open; sociale contacten, samenwerking en aandacht voor ontwikkeling en opleiding zijn belangrijke pijlers van ons succes. Wijn & Stael is een kantoor met een grote onderlinge verbondenheid. Door het bevorderen van individuele vrijheid en initiatieven kunnen we het beste uit elkaar halen.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een gedreven advocaat die minimaal vijf jaar ervaring in de M&A praktijk heeft en de basis van M&A transacties volledig beheerst. Je wordt aangetrokken door een omgeving waarin op hoog niveau aansprekende transacties worden gedaan in nationale en internationale context, maar met oog voor de menselijke maat in de omgang met elkaar en met cliënten. Je kunt uitstekend draften, werkt gestructureerd en houdt van praktische oplossingen. Je hebt een goed inlevingsvermogen en bent communicatief sterk.

Wat bieden wij?
Je wordt de vijfde advocaat in de groeiende en succesvolle M&A sectie van Wijn & Stael, die momenteel bestaat uit een partner, een senior advocaat, een advocaat-medewerker en een advocaat-stagiair. Je komt terecht in een hecht team waarin van tijd tot tijd hard wordt gewerkt, maar ook oog is voor gezelligheid en persoonlijk welzijn. Je krijgt uitdaging en de mogelijkheid je soft skills te ontwikkelen. De deur van meer ervaren collega’s staat altijd open.

Interesse?
Onze HR adviseur Sabine van Andel neemt alle tijd om antwoord te geven op vragen via 030-2320800 of via solliciteren@wijnenstael.nl.

Solliciteren
Herken jij je in bovengenoemde beschrijving? Stuur dan een motivatiebrief met cv (en eventuele andere relevante documenten) naar solliciteren@wijnenstael.nl.

Naast een aantal sollicitatiegesprekken maken een assessment en een referentiecheck deel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

email hidden; JavaScript is required Print

Lieveke Reijrink-Walstock

HR Manager

Wij nemen ieder jaar 3 à 4 advocaat-stagiaires aan. Daarnaast bieden wij jaarlijks enkele studenten de mogelijkheid om als paralegal enkele maanden bij ons werkzaam te zijn. Wij zijn dan ook altijd op zoek naar uitstekende, actieve en gedreven studenten die een loopbaan in de advocatuur ambiëren en die ons team kunnen versterken.

Studentstage
Zit jij in de eindfase van je studie en ben je benieuwd naar de praktijk? Kom dan naar Wijn & Stael voor een kantoorbrede studentstage van zes weken! Je maakt niet alleen kennis met ons kantoor en onze advocaten, maar je ervaart ook hoe het is om als advocaat te werken. Vanaf 2022 hebben wij weer plaats voor student-stagiaires. Heb je interesse? Laat het ons dan snel weten.

Vragen
Voor vragen over advocaatstages, studentstages en vacatures kan je terecht bij HR Adviseur Sabine van Andel(tel. nr. 030-2320800).

Solliciteren
Wil je solliciteren, stuur dan een e-mail met een korte motivatie voorzien van CV, cijferlijsten van bachelor en master en - indien aanwezig - beoordelingen van eerdere stages naar solliciteren@wijnenstael.nl. Vermeld daarbij in het geval van een studentstage ook in welke periode(s) je beschikbaar bent.

Privacy
Onze privacyverklaring vind je hier.

Sponsoring
Vragen omtrent sponsoring kunnen per e-mail worden gesteld aan de afdeling Marketing & Communicatie.