Nieuws
10-03-2017

Wijn & Stael wint Gouden Zandloper voor beste marketingcampagne 2016

Op donderdag 9 maart jl. werden de Gouden Zandlopers uitgereikt door Advocatie, de nieuwssite voor de advocatuur. Wijn & Stael was de gelukkige winnaar van de Gouden Zandloper in de categorie ‘Beste marketingcampagne’.

In deze campagne presenteren we een beeldmetafoor voor de verschillende manieren waarop de advocaten van Wijn & Stael zich kunnen manifesteren als de zaak daar strategisch om vraagt. “Wat heeft uw zaak nodig?”

De jury is zeer te spreken over de hoge kwaliteit van de uitvoering van de reclamespotjes. “Ook de gekozen beeldmetafoor is volgens de jury erg goed en heel begrijpelijk: de ballerina staat voor evenwicht, de honkballer voor slagvaardig, de schermer voor aanvallend en de American Footballer voor het forceren van een doorbraak, wanneer nodig. Gecombineerd met de pay off ‘Wat heeft uw zaak nodig?’ en de intrigerende muziek bieden de spotjes volgens de jury een pakkende boodschap. De jury prijst Wijn & Stael, dat zich voorheen vooral traditioneel manifesteerde als sponsor van culturele en sportieve evenementen, voor het gedurfde nieuwe gezicht en nieuwe geluid”, aldus het juryrapport.

Bekijk hier de vier campagnefilmpjes:

1. Wat heeft uw zaak nodig? - 1
2. Wat heeft uw zaak nodig? - 2
3. Wat heeft uw zaak nodig? - 3
4. Wat heeft uw zaak nodig? - 4

Gouden-Zandloper-Wijn-en-Stael.jpg#asset:3231